Borta

My god.
Läste lite gamla inlägg.
Jag saknar mitt gamla förvirrade liv.
Saknar festerna på lördagarna.
Bara ha allmänt skoj.
Göra det jag känner för.
Nu förtiden är jag bara orolig.
Lever livet i soffan.
När jag väl går ut, så gäspar jag.
Trött, trött, trött.
Fuck.
Vart tog Johanna vägen?
Eksemet och flytten till KarlsHELL har förstört mitt liv.
Totalt.
Fan jäkla skit.
Rent ut sagt.
MEN!
Jag har fått jobb i Malmö nu.
Börjar SENAST den 1 maj.
Knappt att jag orkar vänta tills dess.
Får se hur livet blir då.
Men det måste bli till det bättre.
Den saken är säker.
För värre än så som det varit sedan maj -09, kan det nog inte bli.
Jag vill ha mitt gamla jag tillbaka.
Känner mig inte bara vuxen.
Känner för förvuxen.
Igenvuxen faktiskt.
Mitt sanna jag är borta.

Kommentarer
Postat av: i min lilla lilla värld

Inget positivt?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback