Sjukdom å helvete

Nyår var fint.
Kallt satan.
Men mysigt.
Dock ledde min detoxkur till mega fylla deluxe.
Så detoxen har jag lagt åt sidan nu.
Eksemet finns kvar.
Blommar upp den ena dagen.
Försvinner någon dag senare.
Men endast med cortison.
Jävligt trött på det.
Humöret är på botten.
Vill inte göra nått.
Fått tips om att testa akupunktör i Båstad.
Så detta ska göras.
Ska trotsa min nålfobi.
Jag gör allt för att bli frisk från detta igen.
Men först.
Operation på fredag.
Tumören i tån ska bort.
Sen ska jag hålla tummarna för att den är godartad denna gången med.
Håll en tumme för mig där, så är ni snälla.
Älsklings födelsedag idag.
Grattis till min underbara man! :)

Kommentarer
Postat av: anilE

Hej Johanna!!

Hoppas det är bra med dig trots att det äe lite nere för dig nu.

Jag har ett tips! Testa Aloe Vera på eksemen. Det kan hjälpa!

Gratta nu mannen och Lycka till på fredag!

Ha det fint! Kram

Postat av: Fredskronk

Håller alla tummar. Hoppas att läkarna gör ett bra jobb och att går som det ska så att du slipper tumörskiten.



Kram

2010-01-07 @ 13:24:50
URL: http://Www.fredskronk.se
Postat av: Johanna

Tack! Läkarna var väldigt duktiga förra gången, så hoppas att de kan utföra mirakel denna gången också! :)

Kram

2010-01-07 @ 16:40:57
URL: http://modyo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback