Spotify

Telegrafen en runda i fredags. Nacho tallrik och öl. Precis som det ska vara!

Lördagen fick en oväntad vändning. Filmkväll med mannen, myten, legenden. Det kan jag aldrig klaga på! ;)
Har ni inte sett The Love Guru, så se den! Sjukt kul!

Idag har det blivit promenad. Det blåser här nere vid havet kan jag lova!

Även bestämt att jag ska från och med nu ska bli rökfri! Jag ska ge mig fan på att klara det. Fick mig en tankeställning härrom dagen. Jag äter mestadels ekologiskt och väldigt noga med vad jag stoppar i mig. Men samtidigt har jag fått i min all möjlig skit via de där förbaskade cigaretterna! I'm soo stupied! 

Å idag fick jag SPOTIFY också!



I like it

Kommentarer
Postat av: Fru Evelina

tack söta du för din kommentar!

är allt bra med dig?

kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback