Tillbaka...igen! ;)

Jag är tillbaka där jag hör hemma.
På blogg.se såklart.
Blogspot suger dolme.
Så de så!
Läst de gamla inläggen.
Damn. Jag saknar tiden i Helsingborg.
Festerna varje helg.
Bakfyllan på söndagar.
Fast ändå så saknar jag det inte så värst mycket.
Rätt jäkla skönt att slippa skallebank varje helg! ;)
Nej, jag saknar skoltiden.
Jag saknar Roberto, Emil, Jimpan, Tobbe.
Saknar att hata lektionerna.
Saknar att längta efter praktiken.
Fuck jag sitter i Karlshamn.
haha Karlshamn? Hör ni?
Smör staden.
Gitt.
haha
För ett år sen hade jag ett riktigt liv.
En lägenhet med trägolv, kakel i badrummet, balkong, havet nedanför.
Nu har jag, knappt något liv.
En lägenhet med gammal äcklig plastmatta, badrum med plastmatta å ett förbannat duschdraperi, ett minikök.
Haha jag är inte negativ.
Jag vill få andra att uppskatta sina liv.
Haha jag överdriver mer än sällan.
Jag älskar livet.
Men ge mig lite action for fuck sake!

Kommentarer
Postat av: anil

Va fan, saknar du inte mig?! Jävligt snäll Johanna ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback