Vinst

Bror vann sin första match. Mot en engelskman. Blev 4-6 6-1 6-2. Riktigt stolt, såklart! :)

Sen åkte jag å syster till Liseberg. Riktigt mysigt. Men mest barnfamiljer kanske. haha Spelade upp en hel del. Sååå kul! Jag vann ett andra pris och ett första pris. Men inte något i chokladväg! ICKE!
Jag vann.... Håll i er nu!!



Jaaa, som ni kan se så är jag väldigt nöjd. Den fina julälgen var första pris.. Sillen blev ett fint andra pris. Jag är hel nöjd!
Inte så att jag ville vinna choklad. Nej nej. Spelade upp säkert 150:- på chokladhjulen..
Men en femma på Hjulkorgen och en annan femma på Inredning.. Där vinner jag! hahaha

Snart bär det av ner till tennishallen igen. Dax för match nummer två. Denna gången mot en spanjor.. Hoppas han har en snygg tränare med sig..! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback