Asti

Jag sa att jag var tillbaka i bloggvärlden.. Jag ljög inte.. Just nu samlar jag in information och intryck från omvärlden.

Ähfan. Någon som gick på det där? Jag har helt enkelt ingen energi.

Men jag kan iaf sammanfatta min enkla födelsedags fest i lördags.. Den var helt underbart lyckad! Omkring 20 pers på mina få 37 kvm.. Mest okänd folk, men ack så trevliga. Champagnen flödade och ölen likså. Champagn har  äntligen börjat falla mig i smaken. Har det med min höga ålder att göra? Börjar Johanna bli gammal? Nej nej nej. Inte ens den tanken har slagit mig.
Fuck nu ljög jag. Jag har fete ångest över att närma mig 25, 30 å livet efter det. Kroppen börjar ta oanade former. Pattarna börjar hänga, röven likså.
Sen är jag juh inte den som överdriver.. haha

Näää åter till champagnen.. Jag skyller allt på Vickan. Allt detta tjat om Asti. Grupp på älskade Facebook om denna underbara gudagåva. Det är Vickans fel att jag hädanefter kommer dränka mina gamla och nyvunna sorger i Asti.

Okej, kanske taskigt att använda ordet champagne om Asti. Mousserat (stavelse) vin är nog ett mer rätt ord.

Fan Johanna är nog tillbaka. Orden bara flödar och skitsnacket flödar ur mina fingrar som aldrig förr.

Ni har saknat mig, jag vet. Vi har en hatkärlek och jag älskar den.

På återseende inom kort.





Kommentarer
Postat av: Fröken Holmqvist

Kan inte säga annat än SNYGGT Johanna. Asti är det bästa som finns!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback