Operation

Den 27 februari ska de skära i min stackars tå. Fått "regler".. Inte äta 6 timmar innan, dricka 2 timmar innan. Ska bara nyduschad, osminkad. Extra viktigt med renlighet på foten. Ingen nikotion får intas under dygnet innan.
Detta tyder la ändå på att jag ska sövas? Jag hoppas verkligen det. Jag vill inte vara vid medvetandet när nålen sticks in. Än mindre när skapelen slits fram.

Var nervös innan, nu är jag mer laddad. Ska bli sååå skönt att få en normal tå. Kunna gå i vilka skor jag vill. Framför allt inför sommaren. FlipFlops! Ohyeesss!

Lite orolig över läkningstiden dock. Hur länge kommer det dröja innan jag kan springa igen? Eller iaf köra power walk. Ohhmyyy! Jag kommer bli fetto deluxe!
Får gå på sopp diet eller nått! haha

Ska bli nog fint!

Min fest helg kommer dock i kläm. Den 1mars var juh tanken att min nyktra fina månad skulle frias och därmed ta slut. Ja, fy fan. Lär inte på fläska röv på dansgolvet på länge! (jaaa, jag behöver alkohol för att kunna utöva mina talanger på dansgolvet)

Kommentarer
Postat av: evelina

vad ska du göra? inte kul att skära i tån men det skulle jag med behöva =)

kram

Postat av: evelina

ajajaja! så du har en cysta i tån alltså? hur kommer det sig? eller det förstår ajg ju, men är det vanligt?

jag har sne stortå, har väl inte varit snäll vid mina fötter så nu har jag en stortå som en pensionärs =(¨

har du varit uppe i linköping nu förresten?

kram

2008-02-11 @ 16:56:13
URL: http://evelinastrand.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback