Dagen innan kniven...

Imorgon är dagen då det gäller! Önskan om att få bli sövd, är som bortblåst. Endast lokalbedövning! Okej, får ett piller innan också. Jag som är såååå sjukt rätt för smärta, nålar och allt som hör till! Sjukhus skrämmer mig! Gaaaahhh!
Ska opereras 11.30... Härligt då får jag sova ut.. Nähäää, icke! Jag får äta 6 timmar innan! Jag ska alltså få i mig en stadig frukost senast 05.30. Eller 06.00 var okej, enligt hon jag pratade med på sjukan. Jag ska alltså klara mig på en liten sketen frukost i minst 6 timmar! Jag som äter jämt annars! Ja, fy satan i gatan! Kommer få anorexia och hela köret. Eller ja, humöret kommer vara i botten iaf! Fy fan!

Nej, jag är inte negativ. Endast såå förbannat nervös! Tänkt er själva.. En nål i foten! Det lär kännas!

Gaaaahhh låt morgondagen gå ruskigt snabbt! Håll tummarna för mig imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback