Taxi, tunnelbana och deto

Hur många kan lyckas med att spendera 600:- innan 09.30 en lördag morgon? Jo, men syskonen Forsell kan allt! haha Taxi tur och retur till Danderyd. Oscar skulle träna, i en timme. En väldigt väldigt dyr timme! Detta ska inte upprepas vill jag lova! haha Galet galet.

Säg nu inte att det finns tunnelbana å allt fanskap, va det nu heter. Jag vet, jag vet. Men jag ska ge tunnelbanan en chans på måndag tänkte jag. Aldrig åkt det innan och känner inte till Stockholm ett dugg. Vet att det är Sveriges huvudstad, att NK ligger här någonstans, Stureplan och att det kryllar alla typer av kändisar här. Det är mina kunskaper. haha

Just nu är det väntan som regerar! Han spelar 8 imorgon bitti. Fram tills dess blir det la TV kanske..? haha Tragiskt.

Har kommit fram till att ge mig själv en utmaning nu under dessa dagarna iaf. Endast äta frukt, grönsaker och kött. Undrar hur detta ska gå? Jag känner att jag är i stort behov utav detox efter all skit jag fått i mig nu! Sååå detox here we go! ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback