Stockholm City

Idag gav jag och syster stan en chans. Fyyy fan säger jag bara! Okej, det finns ALLT! Men det finns även människor utav bara helvete! 
Hoppade av tunnelbanan vid Hötorget. Oh visst var det mitt i smeten jaaaa.. Jag kan ta trängsel, till en viss del. Kanske helt fel att göra Stockholm City första gången, under mellandags rean.. Får kanske ge det en chans till.. Nån annan gång...

Men jag har stora problem med att de flesta människor ser likadana ut! Lång hår å luggen lite åt sidan. En stor jacka, helst med den där jäkla gåsen.. haha Å sen den där förbannade dialekten! 
Men annars så är jag positiv till Stockholm. Men jag tackar fan för Göteborg!

Annars så är allt great. Bror vann sin andra match idag. 6-2 6-0. Spelade sjukt bra! Imorgon är det 13.00 om gäller. Å visst håller vi tummarna? Jag ska fan inte komma hem förens den 4! Han ska vinna hela skiten!! :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback