Sjukling

Long time no see.. Eller vad det nu heter. 

Dagarna bara springer förbi en. Eller kanske inte just nu. Sjukare än sjukast! Feber, snorig, hes, hostig å aningens skallebank. Inte alls i min smak.
Å idag ska man tvätta också. Det är verkligen ett måste. Så det är bara att masa ner sig till tvättstugan och göra det bästa utav det.

Ahh som alla andra bloggar måste jag juh såklart kommentera jordbävning. Ohja, jag kände av den. I tisdags hade jag ställt klockan på 06.00 får å försöka komma iväg till skolan. Men bestämde mig snabbt för å försöka somna om. Helt plötsligt började lägenheten gunga och flaskorna i bokhyllan vibrerade. Har jag blivit psyko, var min första tanke...!??!
Lagom lugn jag blev sen, när jag läste om jordbävningen.. haha

Nä, nu orkar jag inte mer. Dax för att återta sängläge och invänta upphängning av tvätt nummer 1.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback