Min vän

Nu är det ledighet som gäller! För hela slanten! 

Har kanske jobbat min sista dag någonsin på ekonomiavdelningen. Tänk om det verkligen är så? Beror på om jag får jobb som mätare eller inte. Håll tummarna för mig nu! :)

Är fortfarande aningens sjukt. Inte alls roligt. Lite feber, taskig hosta och fler liter snor i skallen. Men varför klaga? haha

Jag måste nämna Vickan i dagens inlägg. Jag har inte alltid visat att jag uppskattat din vänskap kanske. Inte alltid visat att jag brytt mig. Oftast har jag tackat nej till festerna du ordnat pga alla möjliga löjliga hinder som dykt upp.
MEN du ska veta att jag sätter stort värde på att du finns i mitt liv. Att du är min vän. Min "stora syster". Du är guld värd! Ajjj laaaaavv joooo!!



Förlåt..... ;)

Kommentarer
Postat av: Fröken Holmqvist

Åh, min underbara lillsyrra, I lööööööööve you! Kan bara säga detsamma, du har SÅ stor plats i mitt hjärta!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback