Gott nytt

Skrev en summering här i morse. Men den kändes inte bra. Därför är den nu raderad.

Året 2008 har varit ett väldigt turbulent och jobbigt år. Oroa för tumören jag hade i tån påverkade mig den första halvan av året. Det slutade som tur är bra.

Händelsen som påverkat mig mest och som fortfarande påverkar mig är bortgången av min älskade morbror John. Den 28 maj bestämde han sig för att livet inte var värt att leva. Den dagen är den värsta dagen jag någonsin upplevt och jag kommer aldrig glömma det. Men jag vill ändå få fram något positivt tänkande på det mesta. Hans bortgång fick mig att börja tänka om mitt liv. Jag har lärt mig att ta vara på tiden, vara mig själv och leva fullt ut. Jag har ännu inte uppnått att leva till fullo, men jag försöker varje dag som går.


With every step I take,
I'll be missing you.

Det har såklart hänt en massa positiva händelser under året också. Men just nu känner jag mig helt tom. Jag måste samla kraft inför kvällen nu. 

Jag vill iaf önska alla ett gott nytt år!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback